کد خبر: ۸۸۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۹
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری تغییر رویکرد طرح‌های ضربتی به مدل‌های حمایتی و اجتماع محور را به عنوان تنها بخشی از پرونده درخشان سازمان بهزیستی بیان کرد.

گزارش نوروزی شریعتمداری | تغییر رویکرد طرح‌های ضربتی به مدل‌های حمایتی و اجتماع محور​،تنها بخشی از پرونده درخشان سازمان بهزیستیبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حساب توییتر نوشت : پرونده درخشان سازمان بهزیستی در حوزه کودکان کار در سال۹۹ ؛ساماندهی ۲۲۴۱  کودک کار ، شناسایی و ثبت اسکن عنبیه ۱۳۴۳ مورد در خیابان و توانمندسازی ۱۴۱۱ خانواده کودکان کار در خیابان ؛ تنها بخشی از نتایج تغییر رویکرد طرح‌های ضربتی به مدل‌های حمایتی و اجتماع محور است.

#گزارش_نوروزی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: